Regulamin

1. Dane Firmy

NIP: 123 123

Numer telefonu: +48 888 212 133

E-mail: kalidieet@gmail.com

2. Zasady Świadczenia Usług

Do prawidłowego korzystania z wszystkich funkcjonalności Portalu niezbędne jest:

a. posiadanie dostępu do sieci Internet;

b. korzystanie ze standardowego oprogramowania w postaci systemu operacyjnego oraz przeglądarki internetowej obsługującej pliki „cookies”;

c. posiadanie własnego adresu poczty elektronicznej;

d. posiadanie numeru telefonu. W przypadku braku spełnienia powyższych wymogów korzystanie z Portalu może być utrudnione lub niemożliwe.

3. Oferta

Przedmiotem zamówień mogą być Plany dietetyczne, Konsultacje online oraz inne usługi prezentowane przez Dietetyków za pośrednictwem Portalu.

Informacje o dostępnych usługach publikowane przez Dietetyków za pośrednictwem Portalu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego, lecz są zaproszeniem do składania ofert przez Użytkowników.

Dietetyk określa zasady realizacji zamówienia. Jeśli Użytkownik wybierze usługę, która nie może zostać zrealizowana (np. ze względu na brak wolnych terminów), zostanie poinformowany o braku możliwości realizacji.

Ceny usług podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT zgodny z aktualnymi przepisami.

Zamówienie składa się poprzez wypełnienie formularza dostępnego na stronie Portalu, podając dane osobowe niezbędne do jego realizacji.

Złożenie zamówienia następuje poprzez zatwierdzenie wszystkich jego istotnych elementów oraz kliknięcie przycisku „Złóż zamówienie”. Do momentu kliknięcia przycisku, Użytkownik może modyfikować dane.

Zamówienie stanowi ofertę w rozumieniu Kodeksu cywilnego i jest przesyłane do wybranego Dietetyka.

Umowa o świadczenie usług zostaje zawarta z momentem otrzymania przez Użytkownika potwierdzenia przyjęcia zamówienia w formie e-mail.

Realizacja zamówienia rozpoczyna się po dokonaniu płatności zgodnie z §4 ust. 2.

W przypadku problemów technicznych lub losowych uniemożliwiających realizację zamówienia, Dietetyk kontaktuje się z Użytkownikiem celem:

a) uzgodnienia nowego terminu świadczenia usługi,

b) odstąpienia od umowy,

c) przyjęcia oświadczenia Użytkownika o odstąpieniu.

Zamówienia są realizowane w cenach obowiązujących w chwili ich składania.

Promocje uwzględniane są zgodnie z warunkami opublikowanymi na Portalu.

Operator/Dietetycy mogą wprowadzać ograniczenia ilościowe, czasowe lub inne warunki realizacji usług w ramach promocji.

Czas realizacji zamówienia liczony jest od momentu potwierdzenia płatności.

Ewentualne dodatkowe opłaty (np. za konsultację telefoniczną) są widoczne podczas składania zamówienia.

Informacje o przetwarzaniu danych osobowych, podstawach prawnych i polityce prywatności dostępne są pod adresem: https://kali-diet.pl/polityka-prywatnosci/

4. Płatności i subskrybcje

Usługi i produkty są oferowane w formie pojedynczej płatności lub miesięcznej subskrybcji

Użytkownicy mogą płacić za zamówione usługi poprzez zewnętrzną usługę Stripe

Płatność internetowa uznana jest za dokonaną z chwilą potwierdzenia transakcji przez dostawcę usług płatniczych (do 8 minut).

Podmiotem realizującym płatności online jest: Stripe.

W przypadku zwrotu środków, sprzedawca dokonuje go tą samą metodą, którą użył konsument, chyba że wyraził on zgodę na inną metodę bez dodatkowych kosztów.

Użytkownik może anulować subskrypcję w dowolnym momencie – poprzez kontakt za pośrednictwem maila lub numeru telefonu z właścicielem firmy

Brak opłaty skutkuje zawieszeniem dostępu do materiałów.

5. Reklamacje

Reklamacje dotyczące usług należy kierować bezpośrednio do Dietetyka za pośrednictwem danych kontaktowych podanych na Portalu.

Reklamacje będą rozpatrywane niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni od ich otrzymania. Potwierdzenie otrzymania reklamacji zostanie wysłane na adres e-mail podany przez Użytkownika.